فروش و پخش عمده نوشت افزار

انواع لوازم التحریر با ارزانترین قیمت

فروش و پخش عمده نوشت افزار

انواع لوازم التحریر با ارزانترین قیمت

  • ۰
  • ۰

تاریخچه کاغذ

تاریخچه مقاله
بسیاری از مردم فکر می کنند که کاغذ در طی سالهای متمادی از پاپیروس توسعه یافته است ، که هم پروش و هم vellum مراحل موقت در توسعه آن هستند. با این حال ، این درست نیست زیرا مقاله واقعی کاملاً مستقل توسط چینی ها بین سالهای 300BCE و 105CE ساخته شده است. (ما از نمادهای تاریخ مشترک عصر در سراسر سایت خود استفاده می کنیم.)

برای کامل بودن تاریخ ، ما پاپیروس ، پارچه ، پارچه و کاغذ را پوشانده و در مورد توسعه و کاربرد هر یک از این مواد نوشتاری اطلاعاتی را ارائه می دهیم.

پاپیروس
قطعات پاپیروس در امان ، اردن یافت شد
نوشتن روی پاپیروس از امان.

پاپیروس از بسیاری جهات با کاغذ مشابه است ، از جمله اینکه از مواد گیاهی ساخته می شود و به ورقه ها ساخته می شود. پاپیروس از گودال گیاه پاپیروس (Cyperus papyrus) ساخته شده است که ورقه هایی از لایه ای از نوارهای مسطح پیت که در کنار هم قرار گرفته اند ساخته شده است ، هر کدام کمی با هم همپوشانی دارند و سپس یک لایه دوم با زاویه های درست به حالت اول قرار داده شده است. سپس این فشار داده شده و هموار می شود تا ورق پاپیروس نهایی را تولید کند.

پاپیروس برای اولین بار در هزاره سوم یا چهارم قبل از میلاد مورد استفاده قرار گرفت ، و اسناد مربوط به تاریخ 2560-2550BCE بود. استفاده از پاپیروس در اروپا گسترش یافت و تا قرن هفتم و هشتم میلادی مورد استفاده منظم قرار گرفت. تا کجای گسترش شمال پاپیروس ناشناخته است اما از رطوبت اغلب در اروپای شمالی شکننده بوده و به راحتی آسیب دیده است. پاپیروس در اروپا ارزان تر و با دوام تر از محصول جایگزین شد ، آخرین بار تاریخ استفاده از آن برای یک فرمان پاپ در سال 1057 بود. اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پاپیروس

مروارید
از سال 1341 به رنگ مویی درخشان می باشد
از سال 1341 به رنگ مویی درخشان می باشد.

پیچمنت بر خلاف کاغذ و پاپیروس از پوست حیوانات کشیده و خشک ساخته شده است. سپس برای استفاده به عنوان مواد نوشتاری ، به ورقهای برش داده می شود. معمولاً از پوست گوساله (مخمل) ، پوست بز یا پوست گوسفند تهیه می شود.

اولین استفاده ضبط شده از گل مگس نیز در مصر و تقریباً همزمان با اولین استفاده از پاپیروس انجام می شود. یکی از پیمایش های پیگمنت متعلق به 2550-2450BCE است و تا قرن ششم قبل از میلاد مروارید تقریباً در خاورمیانه متداول بود. در اروپا از قرن ششم قبل از میلاد و قرن چهاردهم قبل از میلاد ، از کاخ پوش استفاده شد که کاغذ به یک رسانه رایج تر تبدیل شد.

بسیاری از کتابها و اسناد مهم بر روی پوست نوشته شده است ، از جمله مگنا کارتا و قانون اساسی ایالات متحده.

با تغییراتی در رطوبت ، مگس بستگی دارد تا صفحات دیگر مسطح نشوند. به همین دلیل است که بسیاری از کتابهای قدیمی برای پوشاک دارای پوششهای سنگین بوده و در صورت عدم استفاده محکم بسته می شوند.

ولووم
ولووم فرم خاصی از پوست ساخته شده از جنس گوساله است که کیفیت مخمر با سن گوساله ارتباط دارد. اقدامات پارلمان انگلیس هنوز هم برای آرشیو پارلمان بر روی حجاب نوشته شده است.

امروزه برخی از تولیدکنندگان کاغذ ، اگر واقعی باشند فقط کاغذ هستند ، با کیفیت بالای وجه کاغذ نوشتن تماس می گیرند. یک دستمال کاغذی نیز وجود دارد که کمی شفاف است. این مورد برای چاپهای آبی و نقشه های معماری در مقیاس بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا کمتر در معرض انقباض قرار دارد و راحت تر از کاغذهای استاندارد قابل ردیابی است.

کاغذ
قدیمی ترین مقاله شناخته شده جهان ، نقشه ای از قرن 2 قبل از میلاد
قطعه نقشه کاغذ از قرن 2 قبل از میلاد

تصور می شود که این مقاله گاه در قرن 2 یا 3 قبل از میلاد در چین سرچشمه گرفته است. این به دلیل قدمت بخشی از یک نقشه ، یافت شده در Fangmatan ، تا قرن 2 قبل از میلاد ، که قدیمی ترین کاغذ موجود در آن است. سوابق تاریخی در چین ، بیست و چهار تاریخچه ، کشف مقاله به کای لون در سال 105CE را بعداً به تاریخ بعد نسبت می دهد. دستور تهیه مقاله توسط کای لون شامل الیاف پوست گیاه ، دستمال و شبکه ماهیگیری بود. تولیدکنندگان اولیه کاغذ به ویژه تولید توت فرنگی و چوب صندل را به دلیل تولید کاغذ با کیفیت بالا مورد توجه قرار داده اند.

بعداً ، در فاصله سده های 2 تا 4 قبل از میلاد و برای افزایش دوام آن ، رنگ کاغذ حشره کش به کاغذ کاغذ اضافه شد. در همین زمان بود که مقاله گسترش یافت و در سراسر جهان به ژاپن بین سده های 3 و 6 پیش از میلاد رسید ، پاکستان تا قرن ششم ، پاکستان تا سده ی ششم ، سمرقند توسط قرن 8 ، مصر با قرن 9 و تا قرن یازدهم تا غرب مراکش. قرن.

این مقاله از مراکش بود که در قرن یازدهم از طریق شبه جزیره ایبری به اروپا گسترش یافت. طی سه صد سال آینده ، ساختن کاغذ در شمال و شرق در سراسر اروپا گسترش یافته است. اروپایی ها خمیر اتوماتیک را با کارخانه های آبرسانی به کار می بردند تا چکش ها را برای خرد کردن مواد اولیه به خمیر استفاده کنند.

در قرن نوزدهم با معرفی قدرت بخار و توسعه خمیر چوب (الیاف سلولزی جدا شده) پیشرفت های چشمگیر در روند ساخت کاغذ قابل توجه بود. این مقاله اجازه می دهد تا با کارآمدتر و بدون هیچگونه وابستگی به دستمال های بازیافت شده ساخته شود ، بنابراین ظرفیت تولید را به شدت افزایش می دهد.

قرن بیستم و بیست و یکم شاهد پیشرفت های بیشتری در روند تهیه مقاله با ساخته شدن کاغذ بدون اسید ، افزایش پایداری و جلوگیری از مهاجرت بود. علاوه بر این ، سفید کردن کاغذ برای سفیدتر شدن و روشن تر شدن رایج و افزودنی های آن

 

 

  • ۹۹/۰۳/۲۸
  • محمد عزیزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی